اطلاعات بیشتر در مورد درمان PKD با نارسایی کلیه مرحله 3

یک شنبه 28 آبان 1396
ن : lafee

اطلاعات بیشتر در مورد درمان PKD با نارسایی کلیه مرحله 3

در پزشکی غرب، عمل جراحی به نظر می رسد تنها راه برای بیماران PKD برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری است. علاوه بر این، هنگامی که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند، دیالیز به نظر می رسد روش منحصر به فرد برای کمک به بیماران برای حفظ زندگی خود است. با توجه به معایب آنها، بیماران بیشتر و بیشتر مایل به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان آن هستند.

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست های متعدد با مایع در کلیه ها پر می شود، بدون مداخله مؤثر، سطح کراتینین بالاتر و بالاتر می رود و عملکرد کلیه بدتر می شود. در مرحله 3 نارسایی کلیه، مرحله کلیدی بیماری کلیوی است، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت دارند، در غیر این صورت، به نظر می رسد که در معرض خطر بالا قرار گرفتن در مرحله 4 و یا حتی مرحله 5 نارسایی کلیه به راحتی.

به منظور فراهم آوردن گزینه های بیشتر بیماران، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی برای سال ها با هم کار می کنند و مجموعه ای از درمان های طبیعی برای مقابله با بیماری کلیوی کلیوی را ارائه می کنند. این درمان ها نه تنها کمک به بیماران کیست کلیه را کم می کند بلکه باعث افزایش عملکرد کلیه می شود.

در میان درمان های پزشکی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهترین استفاده را برای کمک به بیماران کیست کلیه کلیه اساسا و صرفه جویی در عملکرد کلیه های باقی مانده است.

این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران براساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب می شوند، بنابراین این درمان می تواند تاثیر قابل توجهی برای کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران داشته باشد. علاوه بر این، برای بهبود کارایی آن، داروهای گیاهی به پودر تصفیه می شوند و سپس پودر به دو کیسه دارویی که به مدت 30 تا 40 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. با در نظر گرفتن این درمان، رشد کیست کلیه نه تنها جلوگیری می شود، اگر داروهای گیاهی از مواد فعال در سلول های اپیتلیالی جلوگیری کنند، در نتیجه اگر از طریق گردش خون در دیواره کیست فعال شود، ممکن است دفع مایعات کیست را افزایش دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند انتخاب خوبی برای بیماران PKD کوچک کیست کلیه و محافظت از عملکرد کلیه. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در آن بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/317.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اطلاعات بیشتر در مورد درمان PKD با نارسایی کلیه مرحله 3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.